maanantai 30. huhtikuuta 2018

Koiranhoito palkkio Sephorasta

Jostain syystä ystävänikin jo tuntevat minut ja tuliaiset ovat lähes poikkeuksetta kosmetiikaa tai sitten lastenvaatteita pojalleni. Itse en pahastu, vaan pidän kovasti näistä yllätyksistä. Käyttöönhän ne tällaiselle kosmetiikkahullulle persoonalle tulee.

Tällä kertaa ystävni koirat olivat minulla hoidossa, kun hän nautti Pariisin ihanuudesta. Koirat selvisivät hengissä minun hoidostani, vaikka kasvitkaan eivät elossa meillä viihdy pitkään. Tuliaisina sain Sephoran pussukan, jossa oli testiin IHQ tuotteita.

Käsirasva-addictina lämpesin eniten ehdottomasti noille Ritualsin käsirasvoille. Ihan varmasti saatte niistä kuulla myöhemmin, koska pakkauksessa on muuten yövoide käsille. Noita meikin poistoliinoja ystäväni kehui erittäin miellyttäviksi ja hyviksi. Käsirasvojen lisäksi saan kymiä väreitä aina hyvistä meikinpoistotuotteista. Itse meikit ei niinkään innosta aina. Ja tietenkin sheet mask, niitä kuluu minulle kymmenkunta kuussa vähintään, joten ihan varmasti menee testiin. Varsinkin ennen ensi kuun Tukholman reissua, jotta tiedän tarvitseeko hankkia lisää samoja Sephorasta.

Näin kesken oman "ei saa ostaa kosmetiikaa"- kauden on ihana saada lahjana pieni pussukka kosmetiikkaa. Lupasin nimittäin itselleni etten osta mitään huhti-toukokuussa lukuunottamatta Tukholman tyttöjen reissua. Kyllä on käsiä kuumottanut Hulluilla Päivilläkin, mutta osasin kävellä kosmetiika osaston ohi. Ostin vain tarpeeseen hoitoaineen.

2 kommenttia

  1. Kosmetiikkatuliaiset on minun mieleeni, kunhan vaan osuvat nappiin ja yleensähän niitä saakin sellaisilta henkilöiltä, jotka tietävät mistä tykkään;)
    Ritualsin käsivoiteet on varmasti aivan mahtavia. Itselläni ei ole niistä kokemusta.
    Minun mielestäni Sephoran kangasnaamiot ovat hyviä siinä mielessä, että ne eivät ole niin märkiä kuin monen korealaiset kangasnaamiot. En itse tykkää liian märistä naamioista, koska ne tuntuvat iholla jotensakin epämiellyttäviltä.
    Olisipa kiva päästä itsekin pitkästä aikaa Sephoraan...huokaus;) :)

    VastaaPoista
  2. Mua ehkä vähän pelottaa tuo Sephorassa käynti. Luvassa Tukholman reissu muutaman viikon päästä ja kyllä ohjelmaan on varattu kosmetiikan hypistely aika koko porukalle. Taitaa olla tuo Tukholman Sephora sellainen pyhiinvaelluskohden suomalaisille.

    Mulla on pitkä lista sellaisia tuotteita, joita olen kuolannut, mutta pitää pitää pää kylmänä hankintojen suhteen. Ostettava vain mitä tarvitsee oikeasti. Olen nyt ollut Huhtikuun ostolakossa ja olen tyytyväinen. Alkaa tippua pikkuhiöljaa tyhjiä tuotteitakin, kun ei vain osta kokoajan uutta.

    Saatte varmasti tietää miltä nämä tuntuvat ja mitä omalta reissulta tarttuu mukaan.

    VastaaPoista

On Instagram

© Never30again. Made with love by The Dutch Lady Designs.